FF o veckans V75 tips till en fin Jackpot-omgång

Nu skall vi vinna fina pengar är det sagt ;-)

Här kommer veckans tips till det förnämliga priset 108kr.

Avd 1 2,7,10
Avd 2 2,9
Avd 3 5,7
Avd 4 1,6
Avd 5 2,9,15
Avd 6 5
Avd 7 5,6,9

Jägersrohästen Sir Remington är veckans spik i avd 6!



Veckans fräckis =D

Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen:
- Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skit snygg brud runkade av mig helvilt.
- Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak.
Då sa killen som hade legat i mitten:
- Det drömde inte jag, jag drömda att jag var ute och åkte vasaloppet!!!

Ni får blunda om d blir för fräckt :-)

Kommentarer
Postat av: Helén

Kul fräckis! ;-)

2009-08-22 @ 09:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0