Hästolycka

VARNING detta läses på egen risk!!!

Det skedde en hästolycka i Bergen, Norge, förra veckan!

27-åriga Johanne Ulrica Øveraasen hade inte en chans när hennes häst Four O´Clock började sparka strax innan ett lopp på Bjerke i förra veckan.

Johanne träffades flera gånger i huvudet av hästen sparkar och fördes blodig till sjukhuset.

Nu berättar hon själv om olyckan.

- Bland annat har kindbenet och bihålor blivit krossade. Jag har fått sy något sår och är allmänt väldigt mörbultad. Samtidigt vet jag att det kunde ha gått mycket värre. Jag har trots allt haft tur i oturen, säger Johanne Ulrica Øveraasen till Trav og Galoppnytt enligt travronden.se.

Du kan se händelsen här


Kommentarer
Postat av: Helén

Usch så hemskt!!! och då kunde jag ändå inte se på videon, något fel på inställning på min dator kanske?

2009-08-15 @ 11:48:46
Postat av: CC

Jaa det ser inte så värst ut på videon, men visst smällde det.

Det behövs kanske uppdatering av Flashplayer?? Det brukar alltid vara nått sånt när nått inte funkar. Jag tror det är Flashplayer 10 som ligger ute nu. :-S

Jag fick oxå uppgradera min förra veckan

Kram CC

2009-08-15 @ 12:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0