Shoppingfynd på Kappahl o Kicks

Idag var det fika o shopping m Hille som gällde! Vi invaderade Wessels och hittade snabbt till fyndhörnan på Kappahl då det var halva priset på vissa kläder.

*Jag hittade bara denna toppen i mörklila med kort ärm som jag hade tänkt att använda under en annan svart top som jag fyndade på Ullared i somras. 129kr

*Supersnyggt beigt, mjölkchokladfärg i märket Mavala. Färgen heter Sensuality o kostar 45kr

*Glammiga örhängen i rätt storlek. Passar till mina andra silversmycken ifrån Polen. 49kr


Spenderat alldeles för mycket pengar, men ibland är det ett måste för det kvinnliga könet =D
Har ju fått tillbaka lusten att piffa till mig o då fyndar man.


Obs. Endast Kappahl hade rea. Varorna ifrån Kicks var ej på rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0