Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min pinfärska blogg!!!

Efter många påbackningar av min lillebror Stefan har jag nu äntligen fått till det ♥

Här kommer jag att skriva om många av mina intressen och om några vardagliga händelser.
Där kommer kanske inte in inlägg varje dag, eller så kan det bli flera stycken per dag beroende på lust/ork/tid.

Hoppas att du kommer att gilla denna bloggen och vill komma med ett tips elr en kommentar! 

Varma kramar från er vän/syster/dotter

CC

Kommentarer
Postat av: Helén

Hej!



Här kommer första kommentaren på din blogg!



Kul att läsa!



Kramar från Helén

2009-08-06 @ 09:23:34
Postat av: Ronaldo

Hej C.C. Vilken fin blogg du har gjort Ingela o jag är imponerade

2009-08-08 @ 01:07:37
Postat av: CC

Tackar så mycket ;-)

2009-08-08 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0