C.L. Müllers Memorial

Äras bör den som vann: Grande Commander Crowe!
Av mig självutnämnd Sveriges snyggaste häst ;-)

Halmstads stolthet!!


Peter Ingves skojar alltid efter loppen


Här bakom CC ser man Livi på innerspår som blir 4


Åsa med Livi Barcelona efter duschen


Här står jag med delar av Djungelflickan-ägarkonstellationen till Livi B.


En av "tjejerna" Inger Storm o jag som kikar fram där bakom :-)


Kul att träffa gamla Guldstallskompisar Jan, Micke o Åsa :-)


Tant Carina ger Livi några välförtjänta morötter. Han ville bara ha de minsta=möraste ;-)


Nej, jag har inte druckit för många öl innan denna bilden togs =D

Kommentarer
Postat av: mor

Hejsan!

Syns att du trivs, jättetrevliga vänner och mumsig pålle kul kul

2009-11-01 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0