Tyra Banks bästa skönhetstips

Jag läste att Tyra Banks bästa skönhetstips var vaselin. Enligt artikeln så var hennes råd att tvätta bort allt smink på kvällen...da.. För att sedan smörja in sig med rikligt med vaselin. MEN man skulle se till att det inte kom i ögonen (tror f-n det). Enligt Tyra så höll den rynkorna borta och var bra mot torr hud. Alltså..ursäkta mig..men det är INGET jag rekommenderar, visst nöden har ingen lag. Men det finns bättre krämer. Sannolikheten att Tyra Banks skulle ha vaselin som sin underdunder kräm ställer jag mig mycket tveksam till.

Skulle det nu vara så ja då kan ALLA andra selektiva lyx märken klappa ihop fabriken..för VARFÖR skall man lägga 1000-3000 eller 5000 när man kan få en mirakelkräm för 25 kr!?

Jo man kan smörja in ansiktet med vilket fett som helst, varför inte ister..eller smör? Nej snackar vi budget, budget så är mitt bästa tips gamla hederliga Nivea..så det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0