Ett klick ifrån nya kläder

Jag har samlar på mig en del webbadresser som man kan använda sig av, men även tipsa andra om.
Det gäller kläder som finns även i de större storlekarna och hur de är i pris vs snygghet

Enkelt att börja är med Ellos
Jag tycker de har dåliga passformer (långa armar-korta över magen)
Höga priser och tältvarning!

Mitt stalltips är Cellbes
Snygga modeller, bra passform, schyssta priser!

Har aldrig provat Stor och fin men vid första anblick känns det som Big Chick på Triangeln
Tråkiga modeller och dyra priser

Testat Catalog som är en outlet till Ellos och Josefsson
Tyvärr är risken att det du vill ha finns inte i din storlek elr färg.
Då även risken finns enligt ovanstående (läs Ellos) så är det inte så lyckat

Helt klart godkänt får Kurviga 
Fräcka kläder, alla prisklasser, "riktiga" modeller
Absolut ingen tält elr tantvarning här inte!

Har du andra tips, skriv gärna ner dem här under kommentarer



En av mina favoriter ifrån Kurviga



En tuff coktailklänning ifrån Kurviga med en riktig modell ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0