Händer i veckan

Jaa denna veckan skall jag ta och vaccinera mig. Eftersom de inte vet något ifrån Hindby vc (om de skall öppna igen) så tillhör man Gullviksborg, men vaccinet skall ges på Hindby? En sak är säker! Efter den sprutan skall jag byta vc -> till Ellenbogen. Massa klydd och ingen egen doktor ges mer på Gullviksborg, så då tackar jag för mig och finner andra vägar.
På fredag skall jag träffa min supertrevlige jobbcoach igen och snacka V75 ;D
NÄÄÄ jag menar jag skall ha med mig mina 3-4 olika cv:n skrivna och printade :-) (fick hemläxa)

På lördag är det Jägersro som gäller då både Livi Barcelona och Commander Crowe skall mötas i Müllers Memorial! Skall även träffa Giorgio Meles fru (Anna-Maria, jaa hon är svenska) som för en gång skull har skaffat barnvakt så vi svensk/italienskor kan ha ett litet chitchat ;-)

Söndag är det Alla-helgon så då blir det till kyrkan en sväng och tända ljus för dem man saknar mest! R.I.P.

Eftersom det inte blev nån fräckis i fredags (ej heller nån V75 då det var en tråkig omgång - bättring lovas till på lördag =p) så kommer här 2 stycken:



En dam ~75 står och ska betala i kassan men har glömt att lägga dit klossen som skiljer kundernas varor åt.
Kassörskan ~20 (till mannen ~80 bakom i kön): Är ni tillsammans?
Mannen: Nej, men snart kanske!



Ett fyllo går på tåget och börjar prata med en flicka ~5 som sitter med sin mamma. Fyllot mumlar något och konverserar på sitt vis.
Flickan (spänner ögonen i honom och säger argt): Hörrudu, prata ordentligt! Man hör ju inte vad du säger.


Ha det så gott och tänd många ljus på söndag

Kram CC


Livi Barcelona med Åsa



Världens vackraste häst Commander Crowe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0