Hemklickat

Jag har idag klickat hem ett superbra balsam och schampoo ifrån Goldwell Dualsenses. De både är på 1500ml och kommer att vara i evigheter! Fick med provflaskor hem ifrån en tidning och hade väl aldrig trott att det skulle kunna finnas en sådan skillnad på budgetschampo (läs inköpt på Ica/Ö&B) elr på proffsschampo, men jag har aldrig haft så bra hår som när jag använde dessa produkterna och detta redan vid första användningen!! Har väl aldrig trott att ett schampo kunde vara såå drygt när det innehåller vatten för det mesta (billigt schampo)?
Nää, detta var bara något för dem som är superrika då en flaska hos frisören kostar c:a 165 kr/250 ml.

Har tidigare handlat hos Bellbox som säljer frisörsaker till mycket bra pris men då de endast finns (i södra Sverige) på Familia/Hyllinge, utanför Helsingborg elr Freeport/Kunsgbacka  så kan det ju gärna kosta mer än det smakar om man bara skall ha ett schampo! Fast dessa även har försäljning på nätet så är man ju bara ett klick away ;-)

Det jag köpte heter:

Goldwell Dualsenses Rich Repair Shampoo Stor 269kr

Milt shampo som ger märkbart förbättrad glans och en känsla av friskt, mjukt och silkeslent hår. Reparerar ett torrt och skadat hår


Goldwell Dualsenses Rich Repair 60 Sec Treatment Stor  329kr

Ultrasnabb inpackning som ger märkbart förbättrad glans och en känsla av friskt, mjukt och silkeslent hår. Återuppbygger och reparerar håret på 60 sekunder. För torrt och skadat hår.


Till detta tillkommer 79kr i frakt+expavgift. Lite dyrt kan man tycka men om jag skulle köra fram o tillbaka och köpa det så hade det kostat betydligt mer. Man skall väl helst vara fler som lägger ihop och handlar.
Man skall även tänka på att köper man storpack blir det mycket billigare. Nu 50kr/250ml istället för 165kr/250ml.

Då jag varken äter/röker/dricker elr har snygga karlar att spendera på så spenderar jag dem på mig själva ;D
Det känns skönt nu i höstmörkret och även om jag vet att det kommer att vara i ett år så har jag gjort ett fynd!!!

Kommer att lägga upp fler tips på olika sidor där man köpa olika hårprodukter och även få frisörtips!

Obs! Vill bara påpeka att jag har redan provat Oriflame(dålig kvalitet/pris) Yves Rocher(gör håret om än risigare) V05, Herbal Essences (helt ok men förbättrar inte håret) Dove (samma som Herbal) Lush och Garnier (risigare) etc
Den sämsta jag har provat är nog Aussie 3 minute miracle :-(
Luktade supergott men gjorde håret ack så risigt. Läste sedan att den fått mycket kritik även hos frisörbloggarna. Den säljs på Kicks för 99kr och är defenitivt INTE värt pengarna!

Köp ej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0