Lite kul mitt i veckan

Vill liva upp lite nu i höstrusket och här kommer lite roliga historier =D


Tänk på att dina sinnen är som fallskärmar, de fungerar ej om de inte är öppna!!!







När du står i baren och den där svettiga karljäveln som vägrar gå dyker upp så stirra honom i ögonen och säg: Jag tycker du ska flytta till Gävle. När kuggen uppe i boetten har misslyckats med att hacka rätt, så frågar han vaarårå. Ditt svar: Jo jag har hört att dom är i behov av en bock som ingen tänder på!!!






Hon hade inte mage att knipa igen





En tjej ~25, en man ~55 och en engelskspråkig kille ~25 står vid de olika potatissorterna.


Killen: Which kind of potatoes should we get?
Tjejen pekar på den fasta potatissorten.
Mannen: The fast one…
Han pekar menande på fasta potatissorten.
Mannen: Alltså jag menar… it´s fast.
Han blir tyst och funderar febrilt.
Mannen (nöjt): Jag menar QUICK! Take the quick potato!


Vad står det här då?



Klockan är ca 02.30 och en full kille ~28 kommer fram till disken.
Killen: Hamburgertallrik, tack.
Biträdet: Allt på?
Killen: Nej, spar lite till de andra också.


Vad månde bliva? En fågelhund?



En Tele2-försäljare går fram till två tjejer.
Försäljaren: Har ni Tele2, tjejer?
Tjejerna: Neej, men…
Försäljaren: Då ska ni få en liten sak av mig. Är ni över 18?
Tjejerna: Nej, vi är 16.
Försäljaren: Jaså, då ska jag inte lura er. Trevlig helg!






Tack o hej ifrån mej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0