V75 och F

Jag fick hem ett brev häromdagen ifrån Dalatravets sällskap som meddelade att ett av mina guldstall hade vunnit en omgång och jag vann en Harryboy till denna omgången för 96 kr. Gissa om jag blev paff! Hade ju helt glömt bort att kolla upp mina stall, men men. Skall meddela om det blev nån vinst!

Här kommer en fräckis:

Gamle Knut, som var nästan döv, hade åkt till vård centralen för prover, med sej hade han sin hustrun.-
Ja , du Knut sa läkarn, idag är det dax för lite prover, vi ska ha urinprov,avföringsprov o sperma prov,
Knut tittar på sin hustru frågande , va säger doktorn?
Hustrun skriker högt- Han säger att Du ska ge han dina kalsonger!!


Harry Boy

Kommentarer
Postat av: CC

2 rätt blev det. Tur att man fick den gratis iaf. :-)

2009-10-10 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0