Back On Track

Nu är jag tillbaks efter en veckas paus!!! Massor av saker har hänt och icke hänt!

Hade ingen som ville följa med till Palmfestivalen i Trelleborg och hade ingen lust att köra dit o gå ensam( sorry L8 får komma förbi till dej privat)
Fick positiva besked ifrån min doktor i veckan! Positiv är jag i min allergi mot hasselnöt och björk! Märkligt när man stött på det i 40 år av ens tidigare liv? Positivt var det även då jag fick beskedet att jag har ej längre högt blodtryck och kan nu även lägga bort tabletterna mot detta! Jag hade 120/75! Helt super!!! Efter op:en har jag bytt medicin mot vitamin och ett klart friskare liv. Nu skall jag även börja på Friskis och jympa-bas. Får börja snällt så man orkar stå ut!
Nu när det blir mörkare och man känner att man blir tröttare gäller det att fylla på vitaminförrådet.
Kan personligen rekommendera Blutsaft som man oxå använder mycket inom travsporten för att ladda batterierna. Just nu kostar den 209kr på Apoteket och i hälsokostaffärerna, fast ibland har de den för 179kr ;-)
Tänk på att du gör en investering i dej själva!  

Nästa vecka får jag besök ifrån Italien ;D
Det är Angelo som kommer hit och hälsar på, o så får man höra det senaste sladdret ifrån Milano ;-)

Sköt om er

Kram från CC

Ps snart dimper det in fler inlägg då jag inte har legat på latsidan utan samlat material ;-)


Slutpausat

Kommentarer
Postat av: Helén

Skönt att du fått besked ang allergin och superbra att du slipper medicinen mot högt blodtryck!



Åhh vad roligt att du får besök "hemifrån" eller vad vi nu ska kalla det ;-)



Ha det gott vännen!

2009-09-03 @ 09:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0