Lancôme French Coquettes Collection

Swappat ifrån Lipglossbitch :-)

Kolla höstens fina French Coquettes Collection från Lancôme! Gillar silverdetaljerna i ögonmakeupen.

Lancôme har svävat ut litegrann de senaste kollektionerna, alla har inte vara hits i mina ögon – men det är ju alltid kul när det händer nåt. Med French Coquettes Collection tycker jag det känns som att de knyter ihop påsen, man tar ett steg tillbaka till en klassisk look men har ändå behållt lite av idén med utstickande produkter som kan locka en annan typ av sminkjunkie. Helt rätt!

Color Design Eye Shadow QuadFrench Touch (limited edition)

Ombre Magnetique/Spectacular SparkleBlack Macadam, Urban Silver, Cherry Cherie

La Rose Deco - Rosy Glow

Ingen kollektion är komplett utan Lancômes signatur, tycker de lyckas utomordentligt väl med rosrouget. Ljuvligt!

La Vernis TrioKissed by Paris

Det verkar som att nagellacken enbart säljs som en trio, jag är inte överförtjust i det sista i raden men de övriga två vill jag definitivt kika närmare på.

L’Absolu RougeRose Divine, Parisian Attraction, Cherry Kiki

Vad gillar du Lancômes höstkollektion? Berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0