Lördagsövning mitt i Juli månad

Mina kära läsare! Nu när vi är mitt i sommaren så tänkte jag passa på att fråga om det är något särskilt du vill att jag tar upp här i bloggen, som tex egna recensioner på saker som jag köpt och provat, råd om skönhet, tips på olika nyttiga sajter eller varför inte tävlingar där ni kan vinna fina priser?

Skriv en trudelutt så skall jag nog fixa det hela!

Om inget annat så kommer det upp tips imorgon för ögonen, naglar som skall vara sommarfina, bilder ifrån Elitloppet + en tävling!!!!!

Håll utkik så ses vi då :-)

Kram CC

Ps drick mycket vatten nu i värmen!


Kommentarer
Postat av: maggan

Stromae - Alors On Danse

Det är senaste populära låten fr Båstads Pub Bodega

jag har låten om du vill ha den...

2010-07-19 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0