SJP senaste parfym NYC

SJP lanserar ny parfym!

Lagom till premiären av "Sex and the City 2" lanserar Sarah Jessica Parker sin tredje parfym. Och passande nog är parfymen inspirerad av ingen mindre än hennes rollkaraktär Carrie Bradshaw.

Kvinnor världen över har identifierat sig med Carrie och kopierat hennes stil sedan länge och nu kommer det alltså kunna dofta som henne också.

Flaskan är lika färgstark som Carries garderob och personlighet. Parfymen doftar bland annat jordgubb, vanilj, italiensk mandarin och kaprifol.



Detta lät ju spännande och ni som känner mig vet att jag var tvungen att testa denna doften på Kicks. Men ack så besviken jag var! Den hade ingen WOW-feeling i sig och den påminde så mycket om en parfym som jag inte kan komma på namnet just nu.

Jag vart sååå besviken! Men där ser man vad ett namn och en fräck parfymflaska kan locka,,, Jaja,, den ultimata sommarparfymen finns där ute nånstans. Gäller bara att dofta fram den ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0