Kim Kardashian Perfume

När min lillebror Stefan skulle över till San Fransisco, bad jag honom köpa en sak som inte finns att få häröver i Sverige: nämligen Kim Kardashians parfym! Den säljs endast hos Sephora och denna enormt stora sminkkedja finns ej i Sverige. Närmast blir i London elr Polen. Helt otroligt alltså!!!! Dom hade slått ut Kicks alla dagar i veckan! Vet ej om denna parfymen finns i Europa, men jag tvivlar?

Det bästa i denna historien är att Stefan blev paff över hur många tjejjer som dök upp och undrade över vart Sephora låg nånstans i SF(Han gick ju omkring med deras påse i handen). Bästa raggningstricket EVER!!!!!


Här kommer lite info om parfymen:

Kim Kardashian, 29, är långt ifrån den första, och knappast den sista, kändisen att lansera en egen parfym. Doften ska återspegla hennes personlighet, och inkluderar bland annat feminina doftnoter som jasmin och gardenia, samt varma och sensuella noter som tonkabönor och sandelträ.

-Det här är ett av de mest spännande projekt jag varit involverad i, för jag har varit iblandad i alla steg från att välja dofter till att designa flaskan, skriver Kim på sin blogg.

Parfymen lanseras i februari och kommer att säljas exklusivt i Sephoras butiker och online.



Jag personligen tycker att den luktar lite för mycket mandarin i början, men det övergår till en god kryddig doft efteråt.
En typisk kvällsdoft skulle jag säga!
 


Så här såg hon ut vid lanseringen av sin parfym






Hon har verkligen kurver "To die for"! Spana även in Christian Loubutineskorna ;P


En söt tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0